Які мета-теги дійсно ефективні?

Метадані сприяють кращій індексації сайту пошуковими машинами.

Для «Гугла» і «Яндекса» правильно прописані мета-теги – немов кодове слово для суворого охоронця нічного клубу. Точні метадані допоможуть Вашому сайту залишити конкурентів за спиною і зайняти затишне місце в ТОП-10 пошукової видачі.

Як правило, власники онлайн-бізнесу чують тільки про «плюшки», ігноруючи частину про причини гарного результату. І ось інтернет-підприємець прописує абсолютно всі метадані, про які тільки може знайти крихту інформації. Або ж навпаки – заповнює виключно ті, які «сподобались» або «зрозумілі» мета-теги.

Обидва підходи є вкрай неефективним.

Насправді для успішного просування сайту достатньо трьох мета-тегів:

  • Title – Назва;
  • Description – Опис;
  • Keywords – Ключьові слова;

Давайте докладніше зупинимося на кожній тезі окремо.

Як прописувати Title?

Найбільш впливовий тег для просування сайту. Тайтл вказує на пряму назву сторінки. Текст заголовка відображається у вікні браузера і в самих пошукових системах при відображенні сторінки. Тому Title повинен бути читабельним, при цьому містити ключові слова.

Кілька рекомендацій щодо складання заголовка:

  • Оптимальна довжина тайтла – 80-90 символів;
  • Заголовок повинен містити як ВЧ так й СЧ запити, при цьому бути читабельним та лаконічним;
  • Для головної строрінки варто вказати назву компанії чи бренду;

Як прописувати Description?

Текст, який Ви ставите всередину тега, транслюється в сніппет сайту в пошуковій видачі. Це короткий опис сторінки, який зміцнює бажання користувача натиснути саме по Вашому посиланню. При цьому варто додати, що пошукові системи – особливо це стосується Google – далеко не завжди транслюють «Опис» в сніппет. Чому так відбувається – тема окремої статті.

Важливо розуміти, що Description створюється і для людей, і для машин. При цьому наявність ключових слів в описі необхідна.

Декілько порад стосовно створення опису:

  • Гарний Description – це лаконічний текст з використанням ключових слів;
  • Опис сторінки повинен містити заклик до дії – на цьому етапі користувач як мінімум повинен зацікавитися і перейти на Ваш сайт;
  • Оптимальна довжина Description – 180-200 символів.

Як прописувати Keywords?

Ключові слова в контексті мета вже давно не роблять істотного впливу на результати органічного пошуку. При цьому «кейвордс» практично незамінні для реклами сайту в Google AdWords. Це той момент, про який не напишуть в мануалах. Тому для пошукових систем параметр мета Keywords мертвий, але для Вашого сайту він досі грає певну роль.

Ключові слова підказують пошуковику загальну тематику сторінки. Зрозуміло, заповнення тега Keywords також вимагає дотримання деяких правил.

Кілька порад щодо складання ключових слів:

  • При заповненні мета-тега «кейвордс» особливо важлива точність і конкретика – вкажіть місто, врахуйте специфіку послуги або товару, робіть ставку на комерційні запити;
  • На кожній сторінці повинні бути релевантні ключові слова. Не можна допускати «змішування» тем розпливчастими ключовими словами;
  • Зазвичай на сторінку додають до десяти ключових слів. При складанні потрібно орієнтуватися на продаж, а тому ігнорувати інформаційні запити;

Для чого заповнюють метадані?

Це питання варто задавати собі якомога частіше. Мета-теги створюються під конкретну задачу. Ваша мета продати послугу або продукт? У такому випадку варто орієнтуватися на покупця, потенційного клієнта, а не на випадкових юзерів.

Важливо пам’ятати

Тільки правильно прописані мета-теги приносять результат. Крім того, фрагментарне заповнення окремих даних також позначається на ефективності і, по факту, є звичайною втратою часу.

Щоб мета-теги зробили сторінку більш привабливою для пошукових систем, варто звернутися до професіоналів.

Фахівці студії «Веб ЮА» завжди готові прописати метадані для Вашого сайту. Великий досвід, робота на результат і помірна ціна за послуги – три основні причини звернутися за допомогою саме до нас.