Створення інфографіки: ефективна презентація даних

Цікаво презентувати проект, щоб при цьому слухачі не поснули від нудьги - завдання не з простих. А вже тим більше це актуально, якщо Ви поставили амбітну мету викласти величезну кількість інформації в стислі терміни. Публіку завжди мало цікавили сухі факти і дати. Хоча, в той же самий час, все ми прекрасно розуміємо, що будь-яка інформація, що не підтверджена конкретними даними не зможе повною мірою донести всю ідею виступу.

Багато, але зрозуміло

Так як же домогтися того, щоб доповідача не просто послухали, але ще й запам'ятали, а ще краще - вникли в те що він сказав. Не так давно з'явився ідеальний інструмент для вирішення всіх перелічених вище завдань - інфографіка! Це незамінний спосіб відобразити дані, які в початковому вигляді займають кілька сторінок, у вигляді простих зрозумілих доступних картинок.

 

В наш час, «завдяки» високошвидкісного темпу життя, у людей практично не залишається часу на те, щоб детально ознайомитися з черговим джерелом інформації. Але, в той же час, для того, щоб залишатися в тренді, нам потрібно володіти все більшою кількістю інформації. Як казав герой «Аліси в країні чудес», «для того, щоб залишатися на місці потрібно швидко-швидко бігти». Ця фраза повністю відображає сучасний світ. При цьому нікого не хвилює, чи є у нас час на її вивчення.

Ефект корисності

Ось тут і приходять на допомогу інформаційні графіки. Вся суть їх у тому, що вони першочергово відображають найважливіші і головні факти у вигляді певної системи, закономірності. Завдяки цьому, мозок має відмінну можливість швидко отримати, обробити і запам'ятати інформацію.

 

Саме завдяки таким перевагам інфографіки, її стали масово використовувати не тільки в рекламі, але і в нових бізнес ідеях.

 

Останнім часом люди практично не звертають увагу на набридлу телевізійну рекламу, так звану, класичну. Молодь не сприймає таку рекламу, бо справедливо вважає її «пустушкою», нічим іншим, як промиванням мізків.

 

Інфографіка ж, в свою чергу, сприймається зі статусом «корисної реклами», тому що вона простим доступним способом доносить важливу інформацію.

Отже, підсумовуючи все сказане, 4 головних переваги інфографіки:

№1

Инфографика - это тренд, её широко используют во всём мире.

№2

Більшість людей - візуали, вони добре сприймають інформацію, представлену у вигляді картинок і графіків.

№3

Інфографіка зрозуміла абсолютно всім: і молоді, і людям похилого віку.

№4

Грамотно підготовлена інфографіка може вірусно поширюватись в інтернеті навіть без Вашої участі, оскільки має привабливий вигляд і містить в собі корисні дані.

Як буде проходити робота?

Зателефонуйте нам

Або зв'яжіться з менеджером студії WebUA будь-яким зручним для Вас способом - залиште заявку, використовуйте електронну пошту, або зателефонуйте.

Ми робимо оцінку

Технічний фахівець ознайомиться з Вашим сайтом, проведе аналіз контенту, зробить фінансові розрахунки.

Старт

Якщо кінцева сума Вас влаштовує, ми приступаємо до написання мета-тегів.